Psalo se o nás v HOMÉRU - výroba kalendáře na rok 2016 na pomoc Litvínovského útulku

Litvínovský psí útulek má vlastní kalendář

27.11.2015 E. Purkartová

Netradiční způsob, jak podpořit litvínovský psí útulek, vymyslela Niki Lašová. Společně se skupinou dobrovolníků připravila a nafotila kalendář, ve kterém jsou jako modelové také pejsci z útulku. Výtěžek z kalendáře půjde na podporu opuštěných pejsků v Litvínově.

„Sama mám doma několik pejsků a chtěla jsem si udělat kalendář s jejich fotkami jen sama pro sebe. Protože ale často chodím do útulku a snažím se pomáhat opuštěným psům, tak mě napadlo, udělat kalendář pro psí útulek,“ líčí, jak nápad vznikl, Niki Lašová. Svůj nápad popsala na facebooku. Pak se ukázala síla tohoto sociálního kanálu. „Přihlásilo se asi šedesát lidí, kteří se chtěli fotit a akci podpořit. Vybrala jsem na každý měsíc někoho. Pak jsem oslovila fotografa a půjčovnu společenských šatů z Litvínova. Samotné focení jsme zorganizovali přímo v psím útulku v Litvínově. Bylo to úžasné. Modelové se vzájemně neznali, ale práce s nimi byla skvělá. Děkuji všem, kdo se na tvorbě kalendáře podíleli,“ říká dále Niki Lašová. Kalendář vyšel v nákladu sto kusů. Za 190 Kč si ho mohou lidé koupit v psím útulku v Litvínově, v půjčovně společenských šatů Diamond v Litvínově, prodává se také na služebně Městské policie Litvínov. Z každého kalendáře půjde 130 Kč na podporu útulku. Už dnes je většina kalendářů prodaná.